Top Guidelines Of جزیره کیش

Wiki Article

تنوع هتلهای کیش از سبک معماری تا تفریحات متنوع موجود در هتل و دسترسی به مکان‌های تفریحی یا مراکز خرید جزیره باعث می‌شود انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید. انتخاب بهترین هتل برای اقامت در جزیره کیش

مشاهده اتاق های بیشتر برای مشاهده بیشتر به راست بکشید. مشاهده جزئیات کامل هتل / رزرو

به شهر کیش و رزرو هتل های کیش خوش آمدید! رزرو هتل ویلا و اقامتگاه

وی در زمان تصرف کیش توسط پرتغالی‌ها در باغو زندگی می‌کرد و در برخی از منابع از داستان این پیرزن با نام «افسانه ننه باغو» یاد شده است.

به‌علاوه، در سال‌های اخیر آبشخورهایی مخصوص آهوان جزیره در روستای باغو تعبیه شده است که آهوان را به‌سمت خود می‌کشانند.

بعدها جزیره کیش و جزیره هرمز بدست پرتغالی ها افتاد و امام قلی خان که سپه سالار شاه عباس بود، خلیج فارس و بحرین را فتح کرد و جزایر آنرا مال ایران کرد و پس از آن شد که کیش رسماً به یکی از جزیره های ایرانی تبدیل شد، پس از این که محمدرضا پهلوی به حکومت رسید، جزیره کیش مرکز صید ماهی و مرکز تجارت مروارید خلیج فارس به شمار می رفت ولی با ورود مروارید ژاپن به بازار ایران، مروارید کیش دیگر اهمیت قبل را نداشت و به دنبال آن جزیره کیش هم اهمیت قبلی خویش را از دست داد، در سال ۱۳۴۹ با توجه به خصوصیت های طبیعی، سواحل زیبای مرجانی و آب های زلال، جزیره کیش مرکز توریستی بین المللی عنوان گرفت و مجدداً پر اهمیت شد، محمدرضا شاه با بودجه دولت جزیره کیش را توسعه و گسترش داد و تمامی زیرساخت های امروزی من جمله هتل، نمایشگاه بین المللی، فرودگاه بین المللی کیش، کازینو و اقامتگاه خانواده سلطنتی را ساخت، تا اینکه جزیره کیش در سال ۱۳۶۱ عنوان اولین منطقه آزاد اقتصادی کشور را از آن خود کرد.

برای استفاده از کشتی‌های تفریحی کیش کافی‌ست به اسکله تفریحی جزیره بروید و از تمام جاهای دیدنی کیش لذت ببرید.

توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد.

اتاق سه تخته توئین رو به جزیره (اقامت با صبحانه) ۶,۶۰۰,۰۰۰

در قسمت دیگر این پارک از آکواریوم آب‌شور دیدن می‌کنید که در آن انواع پستانداران دریایی از جمله شیر دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و … نگهداری می‌شود.

کشتی یونانی در جنوب غرب جزیره همان جاذبه‌ای است که در بیشتر عکس‌های کیش دیده می‌شود و بهترین زمان بازدید از آن غروب و طلوع آفتاب است؛ زمانی که می‌توان عکس‌های یادگاری بسیار kish island زیبایی از آن گرفت.

مطلب مرتبط: جاهای دیدنی استانبول: ۲۰ مهمترین جاذبه گردشگری استانبول شهر خاطره ها

نهار ، شام جمع قیمت ۳ شب ۱/۰۹/۰۶ یکشنبه

اتاق سه تخته رو به جزیره (اقامت با صبحانه) ۷,۵۰۰,۰۰۰

Report this wiki page